+48 58 600 44 44 info@swietylukasz.pl

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Czy można skorzystać z usług w ramach NFZ?

Centrum Św. Łukasza jest przychodnią prywatną, która nie wykonuje usług w ramach NFZ. Cennik najczęściej wybieranych usług dostępnych w Centrum jest dostępny tutaj.

Kiedy zapłacić za wizytę?

Opłatę za wizytę należy uiścić w ciągu dwóch dni od ustalenia terminu. Płatności można dokonać za pośrednictwem formularza  dostępnego na stronie lub w formie tradycyjnego przelewu.


Dane do przelewu: Centrum Św. Łukasza Krzysztof Majdyło spółka komandytowa
Adres: Narwicka 11a, 80-557 Gdańsk, Polska
Konto: mBank 23 1140 2004 0000 3702 7797 0275

Czy mogę zapłacić w ratach za wizytę?

Istnieje możliwość odroczenia płatności o 30 dni lub rozłożenia jej na 3, 4, 8 lub 12 rat. Płatności są realizowane za pośrednictwem MediRaty oraz MediPay. Operatorem tych systemów jest LM PAY S.A.
Szczegółowych informacji na temat rozłożenia płatności na raty udziela Zespół Obsługi Pacjenta.

Jak umówić wizytę?

W celu umówienia się na wizytę należy skontaktować się z Zespołem Obsługi Pacjenta Centrum. Termin wizyty można ustalić telefonicznie pod numerami +48 58 600 44 44 oraz +48 535 931 931 lub za pośrednictwem maila info@swietylukasz.pl
Szczegółowe informacje na temat oferty Centrum, czasu oczekiwania na konsultacje/zabiegi oraz płatności można uzyskać, kontaktując się mailowo pod adresem info@swietylukasz.pl.

W jakich godzinach jest otwarte Centrum Św. Łukasza?

Centrum jest czynne od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 – 16:00 oraz w piątki w godzinach 8:00 – 15:00.

Jak dojechać do Centrum Św. Łukasza?

Centrum Św. Łukasza znajduje się przy ul. Narwickiej 11A (Gdańsk-Letnica).
Z dworca Gdańsk Główny — tramwaj linii 7 lub 10 w kierunku Nowy Port Zajezdnia, do przystanku Żaglowa — Amber Expo.
Z lotniska:

  • pociąg PKM do stacji Gdańsk Wrzeszcz. Następnie pociąg SKM w kierunku Gdańsk Śródmieście do stacji Gdańsk Stocznia. Następnie tramwaj linii 10 w kierunku Nowy Port Zajezdnia do przystanku Żaglowa — Amber Expo.
  • pociąg Regio w kierunku Gdańsk Główny do stacji Gdańsk Brętowo. Następnie tramwaj linii 10 w kierunku Nowy Port Zajezdnia do przystanku Żaglowa — Amber Expo.
  • autobus linii 210 w kierunku Dworzec Główny do przystanku Warneńska. Następnie tramwaj linii 10 w kierunku Nowy Port Zajezdnia do przystanku Żaglowa – Amber Expo.

Do Centrum można także dojechać samochodem. Dysponujemy miejscami parkingowymi dla Pacjentów.

Jaką dokumentację należy przygotować?

Przed pierwszą konsultacją należy przesłać do Centrum kompletną dokumentację medyczną, historię choroby, aktualne wyniki badań oraz formularze otrzymane mailowo od Zespołu Obsługi Pacjenta.

Jakie badania laboratoryjne można zrobić i kiedy można je wykonać w Centrum Św. Łukasza?

Uważamy, że diagnostyka jest podstawowym narzędziem oceny stanu Pacjenta i ma kluczowe znaczenie w procesie leczenia. W Centrum dostępna jest zarówno podstawowa, jak i zaawansowana diagnostyka. Aby zapewnić jak najbardziej kompleksową ofertę diagnostyczną, współpracujemy ze specjalistycznymi laboratoriami krajowymi i zagranicznymi. Pełne informacje na temat oferty diagnostycznej można uzyskać, kontaktując się za pośrednictwem maila diagnostyka@swietylukasz.pl.

Czy muszę się umawiać na badania laboratoryjne?

Tak, należy się umówić na konkretny termin, ponieważ próbki do niektórych badań pobierane są tylko w określone dni. Na badania można się umawiać mailowo (info@swietylukasz.pl) lub telefonicznie (+48 58 600 44 44 oraz +48 535 931 931).

Czy na pobranie materiału do badań muszę się zgłosić do Centrum Św. Łukasza?

To zależy od badania. Jeśli materiałem do badania jest krew, należy się zgłosić do gabinetu zabiegowego w Centrum. W przypadku badań, które są wykonywane np. ze śliny czy z kału istnieje możliwość otrzymania specjalnego zestawu pobraniowego oraz przesłanie pobranych próbek do Centrum. Szczegółowe informacje na temat badań wysyłkowych znajdują się tutaj.

W jaki sposób mogę odebrać wyniki badań?

Wyniki badań można odebrać na trzy sposoby:

  • Osobiście w rejestracji Centrum.
  • Drogą pocztową.
  • Za pośrednictwem wiadomości mailowej. W trosce o bezpieczeństwo danych załączniki z wynikami badań są zaszyfrowane w programie 7-ZIP, a w treści wiadomości znajduje się instrukcja jak pobrać wyniki. Hasło dostępu do zaszyfrowanych plików wysyłane jest za pośrednictwem SMS.

Pytania dotyczące wyników badań można kierować na adres wyniki@swietylukasz.pl.

Jak mogę uzyskać kopię mojej dokumentacji medycznej?

Aby uzyskać kopię swojej dokumentacji medycznej, należy wypełnić wniosek (do pobrania tutaj), a następnie osobiście lub za pośrednictwem maila (rejestracja@swietylukasz.pl) dostarczyć do Centrum.

Czy dokumentację medyczną muszę odebrać osobiście?

Dokumentację medyczną można odebrać osobiście lub za pośrednictwem osoby upoważnionej. Wzór upoważnienia do pobrania tutaj.

Czy na zabieg infuzji trzeba się umawiać?

Zabiegi infuzji wykonujemy jedynie na podstawie zlecenia lekarskiego i termin podania należy ustalić z wyprzedzeniem. Termin podania można ustalić telefonicznie (+48 58 600 44 44 oraz +48 535 931 931) lub mailowo (info@swietylukasz.pl).

Czy po wizycie mogę otrzymać potrzebne zaświadczenie/certyfikat?

O wydanie zaświadczenia lekarskiego należy poprosić Lekarza podczas wizyty. Certyfikaty są wydawane przez Dział Medyczny Centrum.